Despre Bvlgari – Cum a ajuns o afacere de familie, un brand de parfumuri de top?

In 1884, imigrantul grec Voulgaris isi deschidea la Roma primul magazin de bijuterii, creatorul devenind in scurt timp celebru pentru frumusetea si gratia modelelor sale. Si in prezent, bijuteriile Bvulgari se numara printre cele mai apreciate de milionari si celebritati – o “piesa” Bulgari poate costa zeci, chiar sute de mii de dolari. In anul 1995, vede lumina tiparului “Bulgari – povestea a trei generatii de bijutieri italieni”.

Este un volum de peste 200 de pagini, publicat de Leonardo Arte, ilustrat cu documente si imagini de arhiva, in care putem citi fascinanta poveste a casei Bvulgari (Bulgari, Bvulgari), alaturi de faimosii ei clienti, printre care s-au numarat Evita Peron, Nelson Rockefeller, Barbara Hutton si multi altii. Urmand modelul lui Van Cleef sau Cartier, Casa Bvulgari si-a extins treptat activitatea, ajungandu-se ca sub acest prestigios si prodigios nume sa se produca nu doar bijuterii, ci si accesorii, marochinarie, parfumuri si chiar hoteluri de lux. Compania a ramas, totusi, o “afacere de familie”, actualmente avandu-i drept presedinte si vicepresedinte pe Paolo si Nicola Bvlgari, urmasii lui Sotirios Voulgaris.

Un alt nepot, Francesco Trapani, a fost cel care a hotarat ca, si casa Bvulgari ar trebui sa aiba propria linie de parfumuri.”Cap de serie” a fost L’Eau parfumee de Bvlgari, parfum de dama lansat in 1992 si inspirat din filozofia orientala a ceremoniei ceaiului.

Este proaspat, delicat, dulce, cu aroma de lamaie. Pe piele, lamaia se pune imediat in valoare, apoi rasar notele de iasomie si trandafiri, care lasa treptat locului ceaiului verde. Urmatorul pas a fost Eau Parfumee Extreme, minunat parfum unisex.

Cand s-a sarbatorit 10 ani de la lansarea parfumului cult L’Eau Parfumee, Bvlgari a produs doua variante numite Edition Limitee de L’Eau au the vert de Bvlgari, care nu s-au gasit pe piata decat pana in luna septembrie a anului aniversar 1992. Singura diferenta fata de marele sarbatorit – flaconul si ambalajul au fost imbogatite prin imprimarea unor haiku-uri, special compuse pentru Bvlgari. In fine “familia parfumurilor” cu aroma proaspata de ceai a fost completata de Bvlgari cu Eau Parfumee au the blanc, aparut in 2003.

In paralel casa Bvlgari a lansat si o “linie albastra”, alcatuita din celebrele Blu Pour Homme, Blu, Blu Notte pour Femme, Blue Notte pour Homme, facand parte din familia parfumurilor orientale, cu note lemnoase si florale, elegante, poate usor extravagante, dar, cu siguranta, irezistibile.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Discover

Sponsor

Latest

Cadouri pentru bărbați dintr-o gamă variată de idei

Este foarte important să știi, că atunci când cumperi cadouri pentru bărbați, să încerci să le cumperi pe placul lor, deoarece nu le cumperi pentru...

3 Mituri despre calculatoare refurbished

Mulţi clienţi care nu vor să cheltuiască foarte mult pe calculatoare şi îşi doresc şi performanţe bune, branduri de top la cele mai bune...

Invitatiile de nunta sunt un detaliu si o traditie placuta

Pentru a informa invitatii despre evenimentul ulterior, tinerii casatoriti apeleaza la invitatii nunta de la Lux-cards. Ele devin unul dintre primele atribute ale unei...

Peleți Timiș – soluții ecologice și rentabile  în lumina altor opțiuni energetice

Analizând contextul actual al schimbărilor climatice și al eforturilor de reducere a emisiilor de carbon, sursele de energie ieftine și durabile devin...

Cum să îți dezvolți încrederea în sine și de ce este importantă?

Încrederea în sine este esențială pentru orice persoană, indiferent de vârstă. Acesta este un sentiment dobândit în urma analizării sinelui și atribuirea calităților, dar...