Intr-o lume tot mai digitalizata, promovarea SEO este importanta, mai ales pentru magazinele online si firmele care vor sa fie in topul cautarilor!
Serviciul de promovare SEO asigura un flux mai bun de date chiar daca magazinul sau site-ul respectiv este la inceput de drum, prin intermediul unei campanii SEO rezultatele favorabile vor fi vizibile inca din primele saptamani.
Pentru inceput, SEO reprezinta optimizarea motorului de cautare si este procesul de imbunatatire a unui site web in moduri care il ajuta sa se claseze in rezultatele cautarii atunci cand utilizatorii cauta cuvinte si expresii specifice.
Clasamentele organice Google se bazeaza in totalitate pe ceea ce algoritmul sau determina a fi cele mai bune rezultate pentru orice interogare data.
Aceasta inseamna ca, odata ce ai creat o pagina pe care motorul de cautare o considera demna de a o directiona catre utilizatori, poate continua sa atraga trafic pe site-ul tau luni de zile (sau chiar ani) dupa ce ai publicat-o.
Desigur, cercetarea si scrierea continutului de inalta calitate necesita o investitie. Aceasta investitie va fi, fie sub forma de timp, daca alegi sa o creezi singur, fie de bani, daca alegi sa angajezi o agentie de marketing digital care sa o creeze pentru tine.
Dar, dupa ce ai facut acea investitie initiala, nu exista costuri continue pentru a continua sa atragi trafic catre continutul tau.
S-ar putea sa fie nevoie sa actualizezi pagina la fiecare cateva luni, in functie de natura subiectului. De asemenea, este posibil sa fie nevoie sa adaugi si sa imbunatatesti anumite aspecte daca concurenta ta decide sa vizeze acelasi cuvant cheie.
Dar, atunci cand vine vorba de asta, locul tau valoros in rezultatele cautarii este gratuit. Aceasta este o diferenta majora fata de anunturile PPC, care implica un cost de fiecare data cand un utilizator face clic si viziteaza o pagina.
Obtinerea de linkuri de pe site-uri web de renume este o componenta principala a oricarei strategii SEO. Aceasta inseamna ca una dintre cele mai mari parti ale activitatii unui profesionist SEO este identificarea oportunitatilor de plasare sau acoperire pe blogurile din industrie, publicatii de stiri si alte site-uri relevante.
Si, avand in vedere ca o strategie de PR se invarte in jurul obtinerii unor publicatii si influenti proeminenti care sa vorbeasca despre compania ta, aceasta prezinta o oportunitate imensa. Atunci cand utilizezi cercetarea privind construirea de linkuri pentru a gasi noi modalitati de a-ti prezenta marca in fata consumatorilor, vei fi mult mai eficient in distribuirea continutului catre potentiali clienti.
Statisticile au aratat ca o rata de inchidere medie de 14,6% este obtinuta din potentialii SEO, comparativ cu 1,7% din potentialii de inchidere din potentialii externi. Contactarea clientilor (clienti potentiali de iesire sau reci) duce adesea la rate mai mici de conversie.
In timp ce SEO conduce, in cazul in care un client efectueaza cercetarea efectiva a produsului sau serviciului tau, rezulta o conversie mai mare. Acesti indivizi care isi fac cercetarile online au deja in vedere o cerinta si un scop specific.