Monitorizarea performanțelor afacerii tale: de ce să faci acest lucru în mod frecvent?

Pentru a măsura performanța afacerii, trebuie să urmărești valorile de afaceri relevante, cunoscute și indicatoiri cheie de performanță, care afișează o valoare măsurabilă și arată progresul obiectivelor de afaceri. Măsurarea performanței este o parte vitală a monitorizării creșterii și progresului oricărei afaceri. Aceasta presupune măsurarea performanței reale a unei afaceri în raport cu obiectivele propuse. Verificarea periodică a performanței afacerii îți protejează afacerea împotriva oricăror probleme financiare sau organizaționale. De asemenea, ajută companiile să scadă costurile proceselor și să îmbunătățească productivitatea și eficiența misiunii.

Cum se măsoară performanța?

Schimbările constante ale condițiilor pieței înseamnă că este esențial să urmărești și să revizuiești în mod constant obiectivele și performanța afacerii tale pentru a rămâne competitiv.

  • Stabilirea obiectivelor

Ce încerci să obții? Obiectivele tale ar putea fi achiziționarea de noi clienți, îmbunătățirea satisfacției clienților și generarea de volume mari de trafic pe site-ul tău. Până nu știi ce vrei să măsori, nu poți măsura ce ai.

Iată exemple de obiective de afaceri:

  • Generarea de lead-uri
  • Creșterea vânzărilor
  • Serviciu mai bun pentru clienți
  • Creșterea marjei de profit
  • Creșterea eficienței producției
  • Obținerea unei cote de piață mai mari

Din obiective, stabilește factorii critici de succes. Aceștia se referă la condiții specifice activităților cheie pe care ar trebui să se concentreze o afacere pentru a avea succes.

  • Dezvoltă indicatori cheie de performanță

KPI-urile sunt rapoarte standard care oferă informații despre performanța afacerii tale. Exemplele includ veniturile generate per angajat sau situațiile financiare. Acești indicatori de performanță te ajută să măsori performanța în raport cu obiectivele pe care le-ai identificat.

Setarea KPI-urilor poate varia între afaceri. Este important să alegi KPI-uri care înseamnă ceva pentru afacerea ta., care pot fi măsurate și oferă rezultate pentru a-ți atinge obiectivele.

  • Definește valorile adecvate

Valorile de afaceri sunt măsuri cuantificabile care urmăresc și evaluează starea unui anumit proces de afaceri. În funcție de afacerea și de obiectivele tale, este posibil să îți dorești să te concentrezi pe anumite valori. Acestea includ valori de marketing, valori de vânzări, valori contabile și financiare și valori online.

Aceste valori îi mențin pe proprietarii de afaceri, angajații, investitorii și clienții companiei informați și conștienți de performanța acesteia.

Măsurarea performanței tale financiare și a profitabilității

Revizuirea performanței financiare te poate ajuta să îți verifici obiectivele de afaceri și să îți planifici eficient îmbunătățirea afacerii. Atunci când efectuezi o analiză financiară a afacerii tale prin intermediul aplicației Doctor Business , este recomandat să evaluezi fluxul de numerar al afacerii, capitalul de lucru, baza de costuri și creșterea. Alți indicatori financiari cheie sunt indicatori de eficiență, creșterea vânzărilor sau ratele de lichiditate.

Ținta pentru majoritatea afacerilor este creșterea profitului. Măsurile cheie pentru evaluarea profitabilității sunt:

  • Marja operațională
  • Marja de profit brut
  • Marja de profit net
  • Rentabilitatea capitalului

Pentru a îmbunătăți performanța afacerii și a-ți maximiza succesul pe piață, trebuie să îți prioritizezi obiectivele, să creezi un plan și să monitorizezi activitățile și rezultatele în raport cu bugetele și intervalele de timp. Când vine vorba de obținerea succesului în afaceri, acesta se bazează în mare măsură pe performanța afacerii.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Discover

Sponsor

Latest

Există vreun motiv să nu folosești Casier Total?

Există vreun motiv să nu folosești Casier Total dacă deții un magazin de cartier? Astăzi vă prezentăm o aplicație...

Invitații de nuntă vintage: designuri clasice pentru un eveniment romantic

    Invitatii nunta sunt unul dintre cele mai importante elemente ale planificării unei nunți. Ele sunt ceea ce va face prima impresie asupra invitaților și...

Platforma online pentru promovarea afacerilor in CRAIOVA.biz

Platforma CRAIOVA.biz vă ajută să vă promovați afacerea online în Bănie. Comunitatea de utilizatori a site-ului beneficiază în mod gratuit de știri economice, evenimente, afaceri, tech, imobiliare,...

Vrei ca afacerea ta să performeze? AFLĂ secretele antreprenorilor de succes și pune-le în practică

O idee de afacere se poate pune pe picioare destul de ușor, dacă există pasiune și factori motivatori pentru a reuși pe o piață...

5 pași pentru o rutină corectă de skincare

A avea doar produse de îngrijire a pielii de calitate nu este suficient. Înainte de a investi în produse de skincare, este necesar o...