Femei în știință de Rachel Ignotofsky – recenzie

0
68
5 (100%) 1 vote

Apariția de ultimă oră a cărții Femei în știință scrisă de Rachel Ignotofsky a stârnit deja valuri de încântare pentru fetele și femeile de toate vârstele din lume, inclusiv la noi în țară. Este vorba de prezentările făcute pentru cincizeci de femei care au avut un puternic impact asupra științei la nivel mondial din toate timpurile.

Ilustrațiile au reușit de asemenea să ia ochii cititoarelor și cititorilor pasionați de astfel de cărți educative și să transforme această carte într-un succes fenomenal de care ne putem bucura și noi astăzi în România.

Câteva dintre femeile incredibile enumerate în această carte sunt: Lilian Gilbreth, Alice Ball, Gerty Cori, Grace Hopper, Marie Curie, Jane Cooke Wright, Rosalind Franklin, Rosalyn Yalow, Esther Lederberg, iar lista continuă cu o grămadă de alte personalități cărora trebuie să le mulțumim pentru inovațiile aduse în diferite domenii științifice precum: inginerie, biologie, matematică, medicină, astronautică, fizică și altele! Dacă aceste nume nu v-au atras deja atenția, această frumoasă carte ilustrată mai oferă un argument foarte puternic pentru a vă convinge să o citiți numaidecât!

femei in stiinta

Pe lângă faptul că promovează adevărate personalități istorice și nu numai, Femei în știință este de asemenea o carte ce poate deschide ochii oricărei persoane care nu a realizat câtă forță există în sinele feminin și cât potențial neexploatat poate fi pus la treabă atât timp cât crezi în visele tale și te ambiționezi să lași ceva în urma ta care să ajute generațiile viitoare.

Nimic nu e imposibil in viata prin puterea exemplului acestor femei

Prin această lucrare, Rachel Ignotofsky ne-a arătat faptul că nimic nu e imposibil prin puterea exemplului acestor femei care și-au dedicat întreaga existență domeniului lor de activitate. Oricine răsfoiește măcar paginile cărții, își va putea da imediat seama de impactul emoțional puternic care răzbate din cele 128 de pagini ale acestui prețios volum.

Pret nou: 45 lei

Pret vechi: 55 lei

Nu avem în fața ochilor doar niște personaje frumos desenate de către ilustra Ignotofsky, ci chiar biografiile pe scurt a unor femei care au schimbat o parte din mersul lumii. E imposibil să nu rămâi impresionat când citești sau acumulezi informații cu privire la greutățile pe care aceste femei au trebuit să le suporte și sacrificiile pe care au trebuit să le facă pentru a-și duce la bun sfârșit cercetările.

Mai mult decât atât, veți afla modul prin care o simplă idee se poate fructifica într-o adevărată teorie complexă ce stă la baza unui mare proiect despre care doar ați auzit în treacăt înainte. Oamenilor le este de obicei greu să creadă că un gând de tipul: cum ar fi dacă…? poate cu adevărat ajunge să schimbe o parte din mersul lumii, însă aceste femei au fost cândva dovada vie că nimic nu este imposibil și totul pornește din credințele proprii.

Descopera noutatile! Cele mai apreciate librarii online

Dacă nu v-am convins deja să puneți imediat mâna pe această carte, trebuie subliniat faptul că aceasta este deja o lectură obligatorie pentru toate femeile care-și doresc să aibă succes, însă nu au încă încredere suficientă în forțele proprii. Ele vor citi despre cutare sau cutare mare personalitate cuprinsă între aceste pagini și vor putea să-și pună întrebarea: dacă ea a reușit, eu de ce nu aș putea?

Astfel se construiesc caractere mai puternice și pline de ambiție pentru generațiile viitoare, totul mulțumit lui Rachel Ignotofsky, care, mai presus de orice, a avut în plan exact această încurajare a tinerelor adolescente din zilele noastre cărora le-a fost spus, poate, că știința este un domeniu în care activează mai degrabă bărbații.

Concluzie

În orice caz și din orice unghi ar fi privit acest subiect, Femei în știință este o carte ce trebuie citită de orice persoană care-și dorește să fie informată în ceea ce privește femeile care au participat la modernizarea lumii în care trăim pentru a putea avea în vedere pregătirea generației următoare de femei ce vor activa în domeniul științific din întreaga lume!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Introdu numele