Barbatul care n-a mai sunat de Rosie Walsh – recenzie

0
75
5 (100%) 1 vote

“Bărbatul care n-a mai sunat” este deja o carte plină de succes între și înafara granițelor țării noastre. În care este vorba despre Sarah și Eddie, un cuplu unit într-o frumoasă relație tocmai de durerile suferite de fiecare dintre ei în propriul trecut. În nici mai mult, nici mai puțin de șapte zile, cei doi trăiesc o iubire intensă care-i ia pe fiecare prin surprindere.

Totuși, romanul se concentrează și pe povestea separată a lui Sarah, care a fugit din California la vârsta de numai șaptesprezece ani. Sora acesteia, Hannah, încă o caută, iar cele două își scriu scrisori fără a-și menționa numele, însă cititorul poate presupune că despre ele este vorba. Nefiind o poveste clasică de amor, Sarah și Eddie suferă un fel de glumă sau blestem al destinului, căci întâlnirea lor are un rol hotărâtor în viața fiecăruia dintre ei și urmează să le schimbe cursul existenței odată pentru totdeauna.

Barbatul care n-a mai sunat de Rosie Walsh

Autoarea știe să ia cititorul prin surprindere, iar chiar atunci când crezi că știi ce urmează să se întâmple, următorul paragraf reușește să te surprindă într-un mod foarte plăcut.

Pret nou: 29 lei (Reducere: 25%)

Pret vechi: 39 lei

Această carte te face să-ți pui întrebări legate de modul în care funcționează destinul, uneori atât de criptat încât întâmplările nu au sens decât după ce ai trecut prin anumite experiențe și te uiți în urmă. Ce vor face Sarah și Eddie legat de situația în care se află? Cum vor tălmăci ei semnele primite de la univers în ceea ce privește relația lor amoroasă?

Romanul are o tentă ușoară de carte polițistă, căci este alcătuit din mai multe piese de puzzle ce trebuie puse laolaltă pentru a putea înțelege cu adevărat mesajul pe care Rosie Walsh a vrut să-l transmită prin intermediul acestei povești.

Abia la sfârșit ni se clarifică adevărul despre scrisorile anonime apărute la începutul cărții, iar această informație este pe cât de șocantă, pe atât de satisfăcătoare pentru cititorul însetat de mister și dramă. “Bărbatul care n-a mai sunat” este de fapt o dramă romantică de înaltă calitate, ce te va scoate imediat din mediul cotidian și te va introduce într-o lume realistă, dar plină de suferință și lupte date împotriva propriului destin.

Dacă titlul poate foarte ușor să inducă în eroare cititorul obișnuit cu poveștile clasice de dragoste, află că această poveste este orice, dar nu tipică. Genurile literare combinate creează o atmosferă greu de realizat de un scriitor neprofesionist, însă tocmai de aceea autoarea trebuie apreciată la adevărata ei valoare.

Descopera noutatile! Cele mai apreciate librarii online

Cu toate acestea, cele 336 de pagini nu trebuie să sperie un cititor mai puțin obișnuit cu atâta intensitate și trăire autentică între două personaje, căci trecerea de la un eveniment la altul este foarte duioasă și naturală. Fiind împărțită în trei părți, cartea poate fi citită pe nerăsuflate într-o zi ploioasă, tocmai pentru că poate aduce un confort emoțional incredibil, în special cititorilor de sex feminin. Poate cel mai interesant lucru la acest roman este faptul că personajele nu ies cu nimic în evidență față de oricare alt om de pe stradă.

Dimpotrivă, e cu atât mai frumoasă realizarea lui Walsh pentru că ne creează impresia că oricăruia dintre noi i se poate întâmpla o astfel de poveste de dragoste ca-n filme.

Concluzie

Recomand această carte celor care doresc să-și deschidă inima în fața unei povești nemaiauzite și să trăiască laolaltă împreună cu niște personaje la care oricine se poate raporta foarte ușor. Familiaritatea este cuvântul cheie pentru această lectură, iar sentimentul în sine este unul care va rămâne pe tot parcursul lecturii în sufletul cititorului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Introdu numele